Poradnia psychologiczno-pedagogiczna

Poradnia psychologiczno-pedagogiczna

Poradnia psychologiczno-pedagogiczna

Poradnia psychologiczno-pedagogiczna

Funkcja medyczna wpisana w istniejącą tkankę, zaprojektowana z myślą o neuroróżnorodności pacjentów

Funkcja medyczna wpisana w istniejącą tkankę, zaprojektowana z myślą o neuroróżnorodności pacjentów

Przebudowa porządkuje funkcję obiektu zgodnie z programem użytkowym dostarczonym przez przyszłego użytkowania.

Parter przeznaczony został na część administracyjną – sekretariaty, gabinety dyrekcji, księgowość - zlokalizowane w obrębie budynku istniejącej szkoły oraz część terapeutyczną i rehabilitacyjną przeznaczoną dla dzieci w wieku od 0 – 7 lat której głównymi elementami są gabinety terapeutyczne oraz gabinety rehabilitacyjne ze wspólnym zapleczem i sale rehabilitacyjne z szatniami.

Część rehabilitacyjna znajduje się w budynku dawnej sali gimnastycznej (zlokalizowano tutaj trzy sale rehabilitacyjne) i jej zaplecza. Planowana Fizjoterapia prowadzona będzie metodami: NDT–Bobath integracji sensorycznej, ćwiczeń korekcyjnych oraz ćwiczeń wspomagających motorykę dużą i małą Pomieszczenia za salą gimnastyczną w których obecnie znajdują się siłownia, sala fitness oraz część techniczna zostaną zaadaptowane na węzeł sanitarny dla pracowników rehabilitacji, pomieszczenie socjalne i pomieszczenie woźnego. Przeznaczenie istniejącej piwnicy pozostaje bez zmian – znajdą się tam pomieszczenia techniczne. Rozwiązanie to zakłada stworzenie nowej wewnętrznej klatki schodowej spełniającej obecne wymagania i normy techniczne w tej części budynku.

Pierwsze i drugie piętro budynku szkoły przystosowane będzie na gabinety terapeutyczne dzieci starszych (w wieku szkolnym): logopedii, psychoterapii oraz diagnozy i terapii. Oba piętra przeznaczone będą dla dzieci w wieku szkolnym. Na pierwszym piętrze w dawnej lokalizacji pozostaje pokój nauczycielski z zapleczem (dla pracowników poradni z zachowaniem dwuzmianowości). Większość gabinetów na obu piętrach znajduje się przy fasadzie frontowej budynku.

W celu stworzenia przestrzeni przyjaznej użytkownikom i łatwiejszej identyfikacji pomieszczeń zaproponowano wspólną strefę wejściową dla każdych trzech gabinetów.

Przebudowa porządkuje funkcję obiektu zgodnie z programem użytkowym dostarczonym przez przyszłego użytkowania.

Parter przeznaczony został na część administracyjną – sekretariaty, gabinety dyrekcji, księgowość - zlokalizowane w obrębie budynku istniejącej szkoły oraz część terapeutyczną i rehabilitacyjną przeznaczoną dla dzieci w wieku od 0 – 7 lat której głównymi elementami są gabinety terapeutyczne oraz gabinety rehabilitacyjne ze wspólnym zapleczem i sale rehabilitacyjne z szatniami.

Część rehabilitacyjna znajduje się w budynku dawnej sali gimnastycznej (zlokalizowano tutaj trzy sale rehabilitacyjne) i jej zaplecza. Planowana Fizjoterapia prowadzona będzie metodami: NDT–Bobath integracji sensorycznej, ćwiczeń korekcyjnych oraz ćwiczeń wspomagających motorykę dużą i małą Pomieszczenia za salą gimnastyczną w których obecnie znajdują się siłownia, sala fitness oraz część techniczna zostaną zaadaptowane na węzeł sanitarny dla pracowników rehabilitacji, pomieszczenie socjalne i pomieszczenie woźnego. Przeznaczenie istniejącej piwnicy pozostaje bez zmian – znajdą się tam pomieszczenia techniczne. Rozwiązanie to zakłada stworzenie nowej wewnętrznej klatki schodowej spełniającej obecne wymagania i normy techniczne w tej części budynku.

Pierwsze i drugie piętro budynku szkoły przystosowane będzie na gabinety terapeutyczne dzieci starszych (w wieku szkolnym): logopedii, psychoterapii oraz diagnozy i terapii. Oba piętra przeznaczone będą dla dzieci w wieku szkolnym. Na pierwszym piętrze w dawnej lokalizacji pozostaje pokój nauczycielski z zapleczem (dla pracowników poradni z zachowaniem dwuzmianowości). Większość gabinetów na obu piętrach znajduje się przy fasadzie frontowej budynku.

W celu stworzenia przestrzeni przyjaznej użytkownikom i łatwiejszej identyfikacji pomieszczeń zaproponowano wspólną strefę wejściową dla każdych trzech gabinetów.

Przebudowa porządkuje funkcję obiektu zgodnie z programem użytkowym dostarczonym przez przyszłego użytkowania.

Parter przeznaczony został na część administracyjną – sekretariaty, gabinety dyrekcji, księgowość - zlokalizowane w obrębie budynku istniejącej szkoły oraz część terapeutyczną i rehabilitacyjną przeznaczoną dla dzieci w wieku od 0 – 7 lat której głównymi elementami są gabinety terapeutyczne oraz gabinety rehabilitacyjne ze wspólnym zapleczem i sale rehabilitacyjne z szatniami.

Część rehabilitacyjna znajduje się w budynku dawnej sali gimnastycznej (zlokalizowano tutaj trzy sale rehabilitacyjne) i jej zaplecza. Planowana Fizjoterapia prowadzona będzie metodami: NDT–Bobath integracji sensorycznej, ćwiczeń korekcyjnych oraz ćwiczeń wspomagających motorykę dużą i małą Pomieszczenia za salą gimnastyczną w których obecnie znajdują się siłownia, sala fitness oraz część techniczna zostaną zaadaptowane na węzeł sanitarny dla pracowników rehabilitacji, pomieszczenie socjalne i pomieszczenie woźnego. Przeznaczenie istniejącej piwnicy pozostaje bez zmian – znajdą się tam pomieszczenia techniczne. Rozwiązanie to zakłada stworzenie nowej wewnętrznej klatki schodowej spełniającej obecne wymagania i normy techniczne w tej części budynku.

Pierwsze i drugie piętro budynku szkoły przystosowane będzie na gabinety terapeutyczne dzieci starszych (w wieku szkolnym): logopedii, psychoterapii oraz diagnozy i terapii. Oba piętra przeznaczone będą dla dzieci w wieku szkolnym. Na pierwszym piętrze w dawnej lokalizacji pozostaje pokój nauczycielski z zapleczem (dla pracowników poradni z zachowaniem dwuzmianowości). Większość gabinetów na obu piętrach znajduje się przy fasadzie frontowej budynku.

W celu stworzenia przestrzeni przyjaznej użytkownikom i łatwiejszej identyfikacji pomieszczeń zaproponowano wspólną strefę wejściową dla każdych trzech gabinetów.

Przebudowa porządkuje funkcję obiektu zgodnie z programem użytkowym dostarczonym przez przyszłego użytkowania.

Parter przeznaczony został na część administracyjną – sekretariaty, gabinety dyrekcji, księgowość - zlokalizowane w obrębie budynku istniejącej szkoły oraz część terapeutyczną i rehabilitacyjną przeznaczoną dla dzieci w wieku od 0 – 7 lat której głównymi elementami są gabinety terapeutyczne oraz gabinety rehabilitacyjne ze wspólnym zapleczem i sale rehabilitacyjne z szatniami.

Część rehabilitacyjna znajduje się w budynku dawnej sali gimnastycznej (zlokalizowano tutaj trzy sale rehabilitacyjne) i jej zaplecza. Planowana Fizjoterapia prowadzona będzie metodami: NDT–Bobath integracji sensorycznej, ćwiczeń korekcyjnych oraz ćwiczeń wspomagających motorykę dużą i małą Pomieszczenia za salą gimnastyczną w których obecnie znajdują się siłownia, sala fitness oraz część techniczna zostaną zaadaptowane na węzeł sanitarny dla pracowników rehabilitacji, pomieszczenie socjalne i pomieszczenie woźnego. Przeznaczenie istniejącej piwnicy pozostaje bez zmian – znajdą się tam pomieszczenia techniczne. Rozwiązanie to zakłada stworzenie nowej wewnętrznej klatki schodowej spełniającej obecne wymagania i normy techniczne w tej części budynku.

Pierwsze i drugie piętro budynku szkoły przystosowane będzie na gabinety terapeutyczne dzieci starszych (w wieku szkolnym): logopedii, psychoterapii oraz diagnozy i terapii. Oba piętra przeznaczone będą dla dzieci w wieku szkolnym. Na pierwszym piętrze w dawnej lokalizacji pozostaje pokój nauczycielski z zapleczem (dla pracowników poradni z zachowaniem dwuzmianowości). Większość gabinetów na obu piętrach znajduje się przy fasadzie frontowej budynku.

W celu stworzenia przestrzeni przyjaznej użytkownikom i łatwiejszej identyfikacji pomieszczeń zaproponowano wspólną strefę wejściową dla każdych trzech gabinetów.

Termomodernizacja (2015) i adaptacja budynku ZSP w Radlinie na funkcję Poradni Pedagogicznej

Termomodernizacja (2015) i adaptacja budynku ZSP w Radlinie na funkcję Poradni Pedagogicznej

Termomodernizacja (2015) i adaptacja budynku ZSP w Radlinie na funkcję Poradni Pedagogicznej

Termomodernizacja (2015) i adaptacja budynku ZSP w Radlinie na funkcję Poradni Pedagogicznej

Typ:
Użyteczność publiczna
Lokalizacja:
Radlin
Inwestor:
Starostwo Wodzisław Śląski
Rok projektu:
2021
Powierzchnia użytkowa:
2030 m²
Status:
W trakcie realizacji

biuro@architekt-sp.pl

+48 606 803 381

Rybnik, ul. Rymera 4
44-270


©2023 ARCHiTEKT studio projektowe

Więcej podobnych

Więcej podobnych

biuro@architekt-sp.pl

+48 606 803 381

Rybnik, ul. Rymera 4
44-270


©2023 ARCHiTEKT studio projektowe